2 Yorum
User’in avatarı
Dr. K’in avatarı

üretkenliğin hiyerarşisini sıralamışsınız ancak benim kafamda oturmayan kısımlar oldu. açıklarsanız çok memnun kalırım

Hakan Akben’in avatarı

Bir ara bu konuyla ilgili de bir paylaşım yapacağım. Sevgiler, selamlar.